توصیف مختصر
سوابق تحصیلی
#
دوره
دانشگاه محل تحصیل
شهر محل تحصیل
کشور محل تحصیل
تاریخ فارغ‌التحصیلى
میانگین کل
1
دکتری تخصصی
1393/03/03
طرح‌های تحقیقاتی
#
عناوین طرح‌هاى پژوهشى
مجریان
سازمان حامى
محل اجرا
وضعیت طرح
تاریخ تکمیل
1
روشهای بهینه تعیین ابعاد زیربنایی آزمونهای سراسری سرنوشت ساز ورود به دانشگاه
بلال ایزانلو, رضا محمدی
تکمیل شده
1397
دانشجویان تحت راهنمایی
#
عنوان
افراد
1
مقایسه ویژگی های روانسنجی مدل های چهار و سه پارامتری نظریه،سوال پاسخ بر اساس نتایج آزمون های سراسری ورود به دانشگاه
جواد محمدلو
2
ساخت و استاندارسازی پرسشنامه سنجش مهارت های تفکر انتقادی دانش آموزان مقطع ابتدایی
افشین ادیب منش
3
توصیف و کاربرد آنتروپی شانن در تحلیل سوال های چندگزینه ای آزمون های سراسری ورود به دانشگاه
آی صونا نعیمی توماج
4
تاثیر سطوح مختلف جریمه و دشواری آزمون بر همبستگی بین توانایی و نمره خام در سطوح مختلف توانایی با توجه به نگرش خطرپذیری در آزمون های چندگزینه ای
حسین سلطانی ابقا
5
بررسی تاثیر بازی های رایانه ای آموزشی سرگرم کننده و نظامند بر پیشرفت ریاضی دانش آموزان ابتدایی یک مطالعه ترکیبی
فرشته رجب پورسواری
6
مقایسه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع ابتدایی در نظام ارزشیابی توصیفی و سنتی
آمنه ظفری
7
" بررسی نمره گذاری ارزیابان آزمون های عملکردی رشته هنر براساس مدل چند وجهی راش
سارا حاجت پورقلعه رودخانی
8
برازش الگوهای پاسخ افراد در آزمون های سراسری ورود به دانشگاه(1397) براساس رویکردهای موجود در نظریه سوال پاسخ
سکینه ترکاشوند
9
توصیف و کاربرد تحلیل شبکه در تحلیل آزمون های روانشناسی و تربیتی
زینب مومنی
10
نقش واسطه ای انعطاف پذیری روانشناختی در رابطه تنظیم شناختی هیجان، ادراک بیماری و راهبردهای مقابله مذهبی با پریشانی روانشناختی مادران دارای فرزند مبتلا به سرطان یک مدل معادلات ساختاری
طاهره سعیدی فرد
11
روشهای جدید برآورد پایایی آزمون: توصیف و مقایسه رویکردهای مختلف
محبوبه رضاییان ششده
12
توصیف و کاربرد تحلیل خوشه در تحلیل آزمونهای پیشرفت تحصیلی
یگانه امینی گندمانی
13
کاربرد مقیاس بندی چند بعدی در روانشناسی و علوم تربیتی
علیرضا اسدخواه
14
روشهای شناسایی پاسخ های ناشی از بی دقتی در داده های پیمایشی
پرستو عابدینی
15
توصیف و کاربرد تحلیل خوشه در تحلیل آزمونهای روانشناسی و چند گزینه ای
یگانه امینی گندمانی
16
مدل یابی تشخیصی شناختی آزمون علوم تیمز 2019_مطالعه ومقایسه موردی دانش آموزان ایران وترکیه .
مهرنوش محمدجانی حسب
17
توصیف و کاربرد مقیاس بندی چندبعدی در آزمون های روانشناسی و پیشرفت تحصیلی
علیرضا اسدخواه
18
پردازش الگوهای پاسخ افراد در آزمون های سراسری ورود به دانشگاه (1397) براساس رویکردهای موجود در نظریه سوال پاسخ
سکینه ترکاشوند
19
هنجارهای حاکم بر فرآیند انتخاب موضوع، استاد راهنما و مشاور در پروژه های دانشگاهی مقطع ارشد و دکتری
مهدیه سوری
20
بررسی عوامل موثر بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه هشتم ایران در درس علوم براساس داده های مطالعه تیمز 2019: رویکرد چند سطحی
منا امیدی
21
شناسایی و اعتبارسنجی شاخص های کیفیت یادگیری در دانش آموزان مقطع ابتدایی : رویکرد ترکیبی اکتشافی
محسن میرزاخانی
22
ارایه الگوی تبیین رابطه بین عوامل زمینه ای با پیشرفت تحصیلی دانش اموزان پایه چهارم ، پژوهشی ترکیبی با داده های ایرانی تیمز 2019
رویا عباسی
23
بی دقتی در پاسخ دادن به پرسشنامه های پیمایشی: دلایل، مبانی و روش های تشخیص در داده های تجربی
پرستو عابدینی
24
انطباق، رواسازی و اعتباریابی پرسشنامه مقبول نمایی اجتماعی مارلو-کراون
قاسم رزاق زاده قشلاقی
25
بررسی اثر بخشی شیوه تدریس و محتوای آموزشی بر مهارت خواندن دانش آموزان پایه چهارم
الهام رستگارفرد
دروس ترم جاری
881 - روش های آماری چند متغیری - روز: دوشنبه - از ساعت 14:30 تا 15:30
881 - روش های آماری چند متغیری - روز: دوشنبه - از ساعت 13:30 تا 14:30
881 - روش های آماری چند متغیری - روز: دوشنبه - از ساعت 13:30 تا 14:30
881 - روش های آماری چند متغیری - روز: دوشنبه - از ساعت 14:30 تا 15:30
837 - کاربرد رایانه ،ابزار تحقیق و نرم افزار ها در تحقیقات آموزشی - روز: یک شنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30
642 - کاربرد نرم افزار در تحلیلهای روانسنجی - روز: یک شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
632 - همبستگی و رگرسیون - روز: دوشنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
603 - روش های آماری میانی - روز: شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
605 - جبر خطی - روز: شنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30
810 - روش های آمار استنباطی(1) - روز: یک شنبه - از ساعت 15:30 تا 17:30